<فتح ا... زاده : درنقل وانتقالات ازتجربه دوستانم درشورای امنیت ملی استفاده کردم.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 692
نویسنده : کامران وزیری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در نقل و انتقالات از تجربه دوستانم در شورای امنیت ملی استفاده کردم چون آنها ریگی را پایین آوردند من هم حیدری را .

 

    • خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده: در نقل‌و‌انتقالات از تجربه شورای امنیت ملی استفاده کردم/ آنها ریگی را پایین آوردند من هم حیدری را
 

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص مسائل مختلف و نحوه یارگیری بازیکنان استقلال صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم.

فارس: از نقل و انتقالات و روند کلی آندرانیک تیموریان چه خبر؟

 با برادر آندو صحبت کردم که اتفاقاً جلسه خوبی هم داشتیم و قرار شد آنها پیشنهاد قطرشان را بررسی کنند که اگر این بازیکن به قطر نرفت استقلالی شود.

فارس: ظاهراً تیموریان علاقه خاصی به استقلال و شما دارد؟

انصافاً آندو یک استقلالی تمام عیار است. او قول داد که در ایران به جز استقلال در تیم دیگری بازی نمی‌کند و البته جا دارد از سرژیک تیموریان برادر مؤدب آندو تشکر کنم که هر زمان از او خواستیم با ما صحبت کند بدون هیچ مشکلی به دفتر ما آمد و هیچ منتی هم بر سر ما نگذاشت. هم آندرانیک و هم سرژیک بچه‌های خوبی هستند و خیلی به من لطف داشته‌اند.

فارس: از اردوی تیم استقلال در اوکراین خبری دارید؟

خوشبختانه بازیکنان در حال آماده‌سازی خود هستند. قلعه‌نویی وقتی آنجا حضور دارد خیال من راحت است. هر روز منتظر این هستم که کارهای اینجا را تمام کنم و به اوکراین بروم اما با شرایطی که می‌بینم تصور می‌کنم استقلال باید برگردد و من به آنجا بروم (باخنده).

فارس: قرارداد خسرو حیدری هم تمدید کردید، خودش اعتقاد داشت از پای پرواز او را به پای میز مذاکره کشاندید؟

اینجا از تجربه دوستانمان در شورای امنیت ملی استفاده کردم و آنها (ریگی) را پائین کشیدند من هم خسرو را از پای پرواز پائین کشیدم (باخنده).

فارس: بعد از حضورتان در برنامه ورزش و مردم و اتفاقات این یکی دو روز صحبتی با رویانیان نداشتید؟

از آن روز به بعد نه، اتفاقاً بعد از پایان برنامه‌ها رویانیان من را در آغوش گرفت و خیلی دوستانه با هم صحبت کردیم و قرار شد برنامه‌های مشترکمان را انجام دهیم. اما صبح که از خواب بلند شدم دیدم که ایشان مصاحبه کرده است، ای کاش اگر حرفی بود رویانیان به خودم می‌گفت.

فارس:‌ اما بازیکنان پرسپولیس هم در خصوص بنز، بی‌ام و  و پورشه صحبت می‌کنند و ظاهراً می‌خواهند علیه شما حرف بزنند؟

ایرادی ندارد من به پرسپولیسی‌ها می‌گویم اگر یار کم دارند به دو سه بازیکن استقلال بگویند که مصاحبه کنند و بگویند که از پرسپولیس پورشه نگرفته‌اند.

فارس: ظاهراً تغییراتی هم در سایت استقلال انجام داده‌اید؟

من با اهالی رسانه تعامل خوبی دارم و دوست دارم که سایت ما هم ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشد. هواداران هم می‌توانند از طریق سایت باشگاه و مراجع رسمی اخبار را دنبال کنند.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
taha87 در تاریخ : 1392/3/8/3 - - گفته است :
متشکرم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: